Planerar lek och mys hörna

Nu har vi röjt här hemma för att Hilmer ska få lite mer plats. Vi sålde barbordet, flyttade ut hörnskåpet i hallen och vitrinskåpet fick byta plats. Nu är ena delen av vardagsrummet väldigt tom och jag längtar efter att inreda det mysigt och lekinbjudande. 

Har suttit och kollat runt på nätet och letat efter sånt som passar. Vi har en begränsad budget så vi får göra det bästa av det :).
Helst hade jag velat måla om i vardagsrummet för jag gillar verkligen inte denna tapet men vi bor i hyreslägenhet och planerar att flytta om ett är så det blir att slänga pengarna i sjön. 



Gjort en ritning på hur jag tänker mig det. Nu ska jag bara handla det som behövs och sen börja fixa. Första turen går i eftermiddag ☺️. 

Kommentarer :

#1: LindaViola - mamma till två!

Vad kul! Jag längtar efter att börja med Sveas rum nu :). Vi har läs och lekhörna i vardagsrummet för tillfället och det fungerar fint :D

Svar: Ja det är verklige superroligt
Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :