"Bollhav"

Hilmer älskar bollar och går gärna runt med en i varje hand. Tyvärr har han bara haft en boll här hemma men idag blev det ändring på det för jag köpte en pool och hällde 100 bollar i den. Gissa om grabben blev lycklig <3.
Om någon sagt till mig för 1 år sedan att jag skulle ha ett "bollhav" i vardagsrummet hade jag sett till att de blivit tvångsinlagda men hör sitter vi nu :):






Planering av föräldradagar

Satt precis och la in en planering på försäkringskassans hemsida och nu kan vi andas ut, om ingen av oss blir av med jobbet eller råkar ut för något tråkigt och blir långtidssjukskrivna så kommer vi kunna vara hemma tom augusti 2016 och ändå ha 90-100 dagar sparade. Känns så otreoligt skönt och vill nästan fira :D!

Backar ner från sängen

Hilmer sover i vår säng efter att han vaknat på natten. På morgonen har vi senaste veckan tränat på att gå ner från sängen själv. Jag har låtit honom krypa till kanten och sen har jag vänt honom om så att han glidit ner mer fötterna först. Imorse kröp han till kanten och vände sig själv. Gissa om jag blev glad :)! Jag litar inte fullt ut på honom men detta är ett bra steg på vägen och visar att han förstår saker som vi visar honom <3