Liseberg

Igår gjorde vi en liten utflykt till Liseberg. Jag har haft dåligt samvete över att vi kanske inte skulle hinna åka dit eftersom det inte ör någon höjdare att åka mitt i juli. Men söndagar sägs vara bättre att åka på och jag vet sen jag var liten att regniga dagar brukar vara bra de med så vi hittade en regnig söndag helt enkelt :).

Vilket succé det blev!!! Hilmer och Johan behövde inte köa något alls i stort sett. Hilmer kunde välja och vraka och åka om och om igen de attraktionerna han gillade. 
Han var så lycklig och det var underbart att se. Att vi blev helt dyngsura gjorde inte så mycket. Hilmers kaxs skalkläder höll helt torrt i 3h regn varav en hel del ösregn, mina höll också torrt men tyvärr gav Johans vika lite :). Hur som helst, efter vi ätit vid 14 så var det uppehåll och sen kom solen så de avslutande timmarna var det härlig svensk sommar och vi torkade allihop ☺️.

Kommentera inlägget här :