Stark kille

Igår såg jag en liten tjej på bild som stod i en soffa och jag blev jätteimponerad. Idag fick jag lust att testa samma sak med Hilmer och jösses, va jag imonerad igår så blev jag ännu mer imponerad idag. Min lille kille kunde ju detta också utan problem. Han stod och slog på kanten och släppte tom en händerna då och då. Givetvis var jag med runt om för han har ju inte koll på att han kan ramla och få ont och balansen är inte helt hundra så han vinglade ju till efter ett tag.
Han har ju stått tidigare när han hålt oss i händerna men detta var ett lite extra steg framåt.
Tänk att man blir så glad för varje litet framsteg de gör de små <3


Kommentarer :

#1: Sandra - mamma till Lykke

Duktiga Hilmer ! :)

Svar: Hehe ja de kan en del de små som man inte vet om =)
Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :