Aj aj aj

Att en så liten fot kan göra så ont. Imorse så tryckte pyret ut sin söta lilla fot i sidan på mig så att det kändes som att jag skulle gå sönder. Trots att det gjorde riktigt ont så måste jag ändå säga att jag blev glad för tänk vad stark lilla liten måste vara som kan trycka med en sån kraft. Det gör mig lite stolt :)! 
Jag lyckades inte somna om när vår lilla kamp väl var slut så jag gick upp och gjorde mig iordning och åt frukost. Om en stund ska jag bege mig ner mot stan för att få pedikyr och massage. Det tror jag kommer göra mina svullna fötter gott. 



Kommentarer :

#1: Emelie

Det lät skönt! Passa på att njut.

Svar: Det va riktigt skönt. Tjejen som utförde den hade dessutom själv varit gravid nyligen så jag behövde inte skämmas så mycket över heffaklumparna jag slängde fram ;)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: SW

Här ligger babyn i tvärläge ännu i v35 och det kan ta rejält ont då h*n försöker sträcka på sig.

Svar: Aj, hoppas liten snart vänder sig. Känner mig helt mörbultad i magen idag :(.
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :