Tänk att det var Hilmer

För 4 veckor sedan var vi på sista MVC besöket och bokade tid för igångsättning. Efteråt åkte vi ut till havet och tog med oss fika. Eftersom det var så fint väder tog jag även med mig kameran för att kunna ta några bilder på mig och magen. Vi pratade om att pyret skulle vara hos oss om en vecka och att vi då äntligen skulle få se vem som gömde sig där inne i magen. Vi hade då ingen aning om att vi redan dagen efter skulle få träffa vår lilla bebis. Tänk att det var just Hilmer som gömde sig där inne. Den lilla pojk som nu är en självklar del i vår familj och som vi älskar över allt annat på jorden.
Är så glad att vi fick förevigat hans sista dag i magen 💙! 


Kommentarer :

#1: Sandra - mamma till Lykke

Det är en häftig känsla det där. Jag kan fortfarande inte förstå att det var Lykke där inne i magen hela tiden. :)

Väldigt fin bild !

Kram

Svar: Tror aldrig jag kommer förstå att han legat där inne. Att det var han vi såg alla gånger vi gjorde ultraljud :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Therese

Åh det är så magiskt ❤️

Svar: Ja verkligen magiskt :)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: LindaViola - mamma till två!

Vilken tur att ni hann fota magen en sista gång :). Vi fick ju fotat samma dag eftersom vi fick åka in på beställning. Haha :)

Jätte härlig bild förresten, det är allt bra underligt att det är en liten människa som legat där :)

Svar: Jag tog en bild i spegeln samma dag men då var man ju allt annat än fräsch :D! Förstår att det är kul att ha fotat magen ordentligt precis samma dag :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :