Hej lilla pyret (41+1)

Lilla älskade hjärtat vad jag längtar efter dig nu!! 
Snart är vi en familj, du, jag och pappa <3!
Vi ska överösa dig med kärlek och pussar. Vi kommer inte alltid göra allt rätt men du ska aldrig någonsin tvivla på att vi älskar dig, det är det viktigare för mig.

Du är redan nu det största som hänt oss och den tacksamhet jag känner för att du växer i min mage går inte att beskriva. 

Nästan gång jag skriver till dig hoppas jag att du har kommit ut till oss och vi har fått börja lära känna dig!!

Älskar dig!! Pussar från din mamma




Kommentarer :

#1: Sandra - mamma till Lykke

Vilka fina bilder !

Svar: Tack så mycket!!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Therese

Stort lycka till, snart kommer liten :) antingen före eller på igångs.
Ni kommer klara det galant och snart är ni 3 !!:) så himla underbart. Känns som evigheters evighet tills det är min tur i mitten av dec! Var ju lixom jul nyss!?

Stor kram på er :)

Svar: Det kommer gå fort :)!!! Vet att man inte tror det men det gör det. Graviditeten har varit bästa tiden i mitt liv och mitt tips är att bara njuta av detta nu. Sen så måste man ju längta men man får inte glömma att stanna upp i nuet ibland :)! Kran
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Emelie

Jättefina bilder!!

Svar: Tack så mycket :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#4: Nicole

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :)!!
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :