7 kg kvar

Nu har det gått drygt 3 veckor sedan Hilmer föddes och 16 av mina 23 graviditetskilon är borta. De första 13 gick ju på en vecka sen har de andra 3 tagit 2 veckor att gå ner. Jag räknar med att det kommer sakta ner ännu mer nu och dessutom är det sommar och jag har planer på att bara njuta så får jag ta tag i kroppen sen. 

Tycker stundtals det är väldigt jobbigt att se mig själv i spegeln medans jag stundtals tycker att det är fantastiskt att kroppen ändå återhämtat sig såpass som den har. 
Jag kommer inte i mina gamla kläder pga höfterna och några gånger har jag stått gråtande vid garderoben. 
Hoppas att kunna komma i de i framtiden men tills dess använder jag mig av gravidjeans ;)! 



Kommentarer :

#1: Naomi

Du har ju superfin kropp! Min dotter är sju veckor och jag har 16 kg kvar och min mage är en stoooor bulldeg full av bristningar! Men jag försöker se det som något positivt, även om det är svårt ibland. Vågar inte gå ut utan min dotter för då kommer folk tro att jag fortfarande är gravid 😝

Svar: Tack det va gulligt sagt ☺️. Trivs dock inte och känner som dig att jag helst har med mig Hilmer ut så folk inte tror att jag ser ut såhär av annan anledning 😉. Men vi har ju fått det finare man kan få så det väger upp alla kilon!!!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Anna

Som jag skrev till en kompis på instagram tidigare när hon var lite avis på att jag lyckats gå ner i vikt, "du har två underbara barn att visa upp" dock har du "bara" ett, men tänk ändå den lyckan, jag skulle mer än gärna ha nått/nån att visa upp istället för grymt stora kläder.

Någon att vara stolt över, någon jag får följa resten av mitt liv. Kläder görs det nya dagligen och kroppar förändras. Som sagt, jag skulle bara vara lycklig men jag förstår hur du tänker och hur du menar.. Det kommer, du kommer att komma i form igen, lovar :)

Svar: Jag är grymt stolt över Hilmer. Det är en helt annan sak dock. Skulle jag behöva välja mellan honom och en snygg kropp är valet enkelt men förhoppningsvis kan jag få bägge delarna i slutändan :)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Therese

Du är superfin :) njut och stressa inte och må bra så kommer resten på köpet:) kram

Svar: Tack snälla. Jag ska inte stressa och det är omöjligt att göra annat än njuta ;)! Kram
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :