Present till barnmorskan

Imorgon ska jag till MVC på efterkontroll. Det blir sista gången vi träffar vår barnmorska och det känns verkligen tråkigt. Vi har varit otroligt nöjda med henne. Hon har varit precis det stöd som vi behövde och vi har haft stort förtroende till henne. Jag vill så gärna visa henne vår uppskattning och köpa en liten symbolisk present. Visste först inte om man kan göra det men sen tänkte jag på alla de presenter jag fått på mitt jobb av barn och föräldrar och då kändes det självklart.

Det blev ett ljus på stenfat och inspirationskort från kreativinsikt. Tänkte att de kan vara trevligt att ha på sitt rum vid skrivbordet.
Givetvis får hon även ett kort på killen som busat med oss och henne och så ska vi skriva hur nöjda vi varit för dettycker jag verkligen att hon ska få veta. 



Kommentarer :

#1: Sandra - mamma till Lykke

Vad fint gjort ! Hon kommer bli jätteglad. :)

Svar: Hoppas det och att hon förstår hur nöjda vi är.
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Therese

Åh vad ni är gulliga :)

Svar: Hon har varit så bra och gett oss extra tider utan att vi bett om det osv. Tycker det är viktigt att man visar sin uppskattning om så "bara" med ett kort :).
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :