Mysig dag

Först en tur med min syster och systerdotter ner till centrum för att köpa present till pappa som fyller år imorgon. Vi passade även på att klämma lite på bebiskläder och jag är så sugen på att handla men jag ska vänta till efter RUL, det har jag sagt från första början och nu är det ju bara 4 dagar kvar så då får jag allt hålla mig.

Hem och vände för att åka iväg med en av mina äldsta vänner till ett köpcenter. Där shoppade vi lite smått, för mig blev det bara 2 strängar pärlor och en list för att få upp tängerna, och sedan tog vi en lååång fika med massa prat om bebis :)! Blir på något vis verkligare när man pratar om pyret och tycker det är väldigt mysigt att få göra det.

Jag har inte haft direkt ont i ryggen idag förutom att jag blev trött när vi gick i affärer så det känns skönt. Nu ligger jag och vilar för ska strax åka ner och kolla på bandy. Tur att läktaren har tak för vädret är ju allt annat än in inbjudande för en match utomhus.

Kommentarer :

#1: Sockerbiten

Fyra dagar kommer gå så fort! :) Spännande! sedan får du shoppa loss ;) kram!

skriven

Kommentera inlägget här :