Lilla Love

Love är ett arbetsnamn vi har på vårt lilla pyre. Det hela började med att vi satt och pratade namn med mina föräldrar. Johan skojade om att det blir en Ove, som min pappa heter i andra namn.
Dagen efter sänds ett avsnitt av solsidan där Ove Sundberg blir väldigt lycklig över namnvalet Love på Alex son, LillOve! Pappa ringer upp mig och skrattar så han knappt får luft.
På julafton får både jag och Johan paket från cubus och på deras kartonger stod det LOVE på, så även då blev det en hel del skratt.
Nu kommer vårt barn inte heta Love när den kommer ut, men medans den lill* ligger i magen passar det bra =)!

Kommentarer :

#1: Malin

Hej!
Vad kul att jag hittade din fina blogg, jag har samma BF som du!

MVH Malin

Svar: Åh va spännande =). Du har inte börjat blogga eller?
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Malin

Ja, jättespännande! Håller på att längta ihjäl mig emellanåt. :-)
Nä, jag har tyvärr ingen blogg. Ibland blir jag lite sugen, men känner inte riktigt att jag har tid för det när jag fortfarande jobbar. Vi får väl se om det blir en blogg efter påsk när jag går på ledighet. Hur länge har du tänkt jobba?

Svar: Jag har sökt graviditetspenning men inte fått svar ännu. Om den beviljas går jag 31 mars :), annars får jag se, går på föräldraledighet 12 maj tänkte jag.
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :