Lata dagar i solen

I torsdags pratade jag med min goa pappa som erbjöd sig att hämta mig på fredagen så jag kunde ligga nere hos dem och sola. (Vi har ingen sol förrän 12-13 på vår uteplats). 

Tyckte det lät som en bra idé och tackade ja. 
På fredagen låg jag och pappa i var sin solstol mellan 10-14, pratade, vilade, fikade och bara tog det lugnt. Precis vad min själ behövde. 
Hämtade sen Hilmer och när Johan kom hem så begav vi oss till familjen Karlzén där vi grillade och spenderade hela kvällen ute. 

Igår jobbade Johan så jag tog med mig Hilmer ner på stan och fikade. Något som både han och jag tycker är mysigt. 
Kvällen spenderade vi nere hos mamma och pappa, grillade, lekte ute och njöt av riktig försommarvärme.

På förmiddagen idag skulle vi åkt till vänner som vi inte träffat på länge, tyvärr satte sjukdom stopp för det mötet men istället blev det en promenad runt fästningen ihop med Johanna och barnen som vi avslutade med lunch i gräset och en glass.

Helt fantastiskt att haft sånt här härligt väder i några dagar. Dels så har jag sluppit vara hemma i "kaoset" som jag under veckan inte haft ork att ta tag i och dels sp har jag fyllt med energi från sol, vänner och familj. 


Kommentera inlägget här :