Börjat boa

Äntligen har jag kommit igång med att boa lite här hemma. Idag satte jag på skötbordsdelen igen efter att den har varit bortplockad en tid. Började även tvättandet av saker som jag köpte igår när vi var i Ullared. Det som väntar på tvätt ligger på skötbordet så ska jag ta lite i taget. 

Vi har hittat en garderob som vi ska köpa så att bebis saker ska ha någon plats att ligga och när den är köpt och monterad ska jag se över vad vi har för kläder kvar från Hilmer. 
Är många veckor kvar så det är inte bråttom men jag vill börja nu lite smått för att på något sätt försöka ta till mig graviditeten. 

Jag ringde FaceTime med Hilmer på Ullared så att han fick välja ett gosedjur till Dino. Han valde nallebjörnen och har varit så nöjd med den och pratar redan om att bebis ska få den. 

Kommentera inlägget här :