Sista natten med napp

Imorgon ska vi åka till leksaksaffären och lämna bort napparna och Hilmer får då välja vad han vill att köpa. 

Det är verkligen blandade känslor. Jag vet ju att det är dags, han blir snart 3 och i sommar kommer ett syskon och då är det inte läge att göra sånna stora förändringar så det är nu eller vid jul och det känns helt enkelt för sent.

Jag får lite ont i hjärtat när jag tänker på att han ska sluta. Han älskar sina nappar och sover väldigt gott så att ta ifrån honom det känns väldigt jobbigt. Hoppas bara att han inte blir allt för ledsen på kvällen för vet inte vad mitt blödiga hjärta klarat av.

Önska oss nu lycka till så får jag återkomma med hur det gått. 

Kommentarer :

#1: Sandra

Lycka till, hejar på er ! 😊

Svar: Tack 💕
Jennie

skriven
#2: Therese

Lycka till! Du får gärna skriva om hur det går och komma med tips. Min Sigge blir oxå 3år i juni och vi tänkte sluta med nappen i sommar på semestern. Den här lilla killen älskar oxå sina nappar så jag får ont i mammahjärtat bara av tanken. Men det är ju för deras eget bästa :)

Svar: Klart jag ska skriva hur det går 💕. Är ju en så stor sak detta, tänk att de små haft sin napp i drygt 1000 nätter och sen ska sova utan den, klart det blir konstigt.
Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :