Mvc besök vecka 25+1

Idag blev det ett lite akut inbokat besök på mvc pga att jag inte mått så bra och att besöket nästa vecka behövdes avbokas. 
 
Mina värden ser väldigt fina ut och flera av dem är lika med när jag väntade Hilmer:
 
131 i blodvärde (132)
5,4 i socker (5,0)
128/60 i blodtryck (115/50)
+4 kg från vecka 7 (3,3kg)
150 bebis hjärtslag (136)
23 SF mått (23)
 
Siffrorna () är de jag låg på med Hilmer i magen.
 
Mitt HB är i fas igen och jag kan trappa ner lite på järntabletterna om jag vill. Det kä'nns väldigt skönt att veta för då beror inte min trötthet på någon brist i alla fall. 
Min bm pratade dock om att hon tyckte jag borde kontakta VC och kanske bli sjukskriven då jag har så mycket huvudvärk och synrubbingar som jag har. 
Jag får se hur jag gör, känner mig inte alls redo att gå hem nu utan vill jobba ett tag till så jag hoppas att det ger med sig av sig själv.
 
 

Kommentera inlägget här :