Du är mitt allt

För 3 år sedan så gick jag i tron att vi hade förlorat dig. Vi var så glada över att fått veta att vi äntligen skulle bli en familj men den drömmen gick i tusen bitar när jag fick missfall. Vi visste såklart inte då att det var just du Hilmer som flyttat in i magen och det är jag tacksam för för den tanken hade jag inte kunnat stå ut med ens i 2,5 vecka som det tog innan vi fick veta att du kämpade kvar där inne i magen.
Du är verkligen mitt/vårt allt!
När livet känns lite extra kämpigt så finns du här som en riktig batteriladdare. Ditt humör som nästan alltid är på topp, ditt leende och dina skratt fyller mig med lycka.
Jag är så tacksam för dig och är så stolt över att få vara din mamma.
Du min fina, busiga, glada och härliga lilla grabb. Mamma älskar dig!!!

Kommentera inlägget här :