Äntligen köpt sittdyna

Jag har velat fram och tillbaks ett tag nu om jag ska köpa en sittdyna till vagnen eller egentligen inte om utan vad jag ska köpa för dyna. Jag har hela tiden varit inne på en inovidyna för jag tycker de låter så sköna men eftersom de finns i olika modeller har jag haft svårt att välja. För er som inte är bekanta med inovidynan är den tillverkad av menory foam, sånt material som tempur använder sig av. 
Den stora dynan är väldigt ombonad och go, mest till för de små som ännu inte sitter så stabilt i stora sittvagnar. Den lockade mig lite trots att Hilmer är väldigt stadig men jag tänkte ekonomiskt och valde medium som han kommer kunna ha länge. 
Nästa svåra val var färgen. Jag ville ha någon färg men igår blev jag så osäker på vilken som passar med vagnen. Valet föll tillslut på en mintgrön men när jag klickat hem den blev jag osäker igen. Har försökt föreställa mig kombinationen och efter många om och men är jag väldigt nöjd med valet och jag hoppas att Hilmer ska sitta riktigt gott nu :)



Kommentarer :

#1: Anna

Åh, tack för tipset! Inte hört talas om denna. Vill ha en dyna som är skön och som andas. Var köpte du din? Man vill ju gärna ha bästa pris =)

Svar: Nu har babyland 10% så tror den kostade 369:- vilket är bra pris eftersom frakten är fri :)! Vill dy ha en som andas bra satsa på en aeromoov :)
Jennie

skriven
#2: Anna

Får googla igen! =)

Svar: Gör det och hojta till när du beställt ☺️
Jennie

skriven
#3: Tanja

Vi har likadan vagn som er och har också funderat på att man kanske hade behövt en dyna. Min son sitter tyvärr inte alls bra i vagnen, utan hänger som en hösäck=( Ha den i samma problem?

Svar: Hilmer sitter bra i vagnen, vill bara ha den som skydd och gör ökad komfort :). Om han inte sitter stabilt upp finns ju den större inovidynan som ger extra stöd i sodan som jag förstått det. På vilket sätt sitter han som en hösäck? Hjälper inte "bältet" till?
Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :