Överraskad

I lördags morse vaknade vi kl7. Som vanligt låg vi kvar i sängen men kl7.30 bankade det på dörren. Jag blev rädd och undrade vem sjutton som ville oss något. jag gick upp med täcket om mig och Hilmer i släptåg. När jg väl öppnade stod där 4 underbara vänner utanför med en blöjtårta. Kan säga att jag blev chockad och inte riktigt visste vad jag skulle göra. 
När chocken lagt sig så fick jag veta att de skulle låna mig ett tag. Jag hoppade in i en snabb dusch och gjorde mig iordning och sen åkte vi.
Jag visste inte vart vi skulle men vi hamnade i ett soligt göteborg där vi gick till ett hotell och åt en lyxig frukostbuffé. 
 
Lyckan över att få sitta däör ihop med de 4 tjejerna går nog inte att beskriva. Det kunde inte blivit bättre. Vi åt i säkert 2h och sen gick vi till en uteservering och njöt en stund innan vi åkte hemåt.
Fylld med energi och oerhört tacksam!!!!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :