Hej lilla pyret (39+6)

Idag är det 24 maj, dagen då du är beräknad att komma till oss. Tyvärr verkar du inte alls vara på gång att flytta ut från magen eller kommer du göra entré med buller och bång bara?

Förstår om du tycker det verkar lite skrämmande här utanför magen där allt är så stort men jag och pappa kommer ta hand om dig och skydda dig så att du känner dig trygg. 

Om lite drygt 2 veckor har du inte lägre ett val utan då kommer vi i så fall hjälpa dig på traven lite för att vi vill träffa dig så gärna men bäst vore om du kan tänka dig att komma till oss innan dess. 

Jag kommer sakna att ha dig i min mage och att växa tillsammans med dig för jag har verkligen älskat det men nu vill jag istället kunna hålla dig och ge dig miljoner pussar. Det går inte att beskriva den längtan jag känner efter dig. Du är så nära nu men ändå känns du så långt borta. 

Snart lilla älskling så kommer vi ses och bli en familj. Du, jag och pappa <3! 

Älskar dig! Pussar från din mamma!

Kommentarer :

#1: Anna

Vår dotter kom med buller och bång!! Så man vet aldrig! Hade inte en endaste känning innan. Hon föddes dagen efter beräknat, på en söndag. Så imorgon kanske!

Svar: Det blev inget buller å bång här igår :)! Blir spännande att se sen när det drar igång vilken typ av förlossning det blir. Kram
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Emelie

Så fint skrivet! Ska bli så spännande att få höra om din förlossning sedan om du delar med dig av den. Tills dess får ni fortsätta mysa genom magen 😀

Svar: Ska allt dela med mig av förlossningen sen men finns en risk/chans att du nog kommer få dela med dig innan 😄. Kram
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Corinne

Hej igen! Jag hade ju bf igår, och 7 på morgonen la det igån och 16.36 var hon ute. Hoppas du får träffa din baby snart också! Önskar dej massa lycka till när det är dags! :)

Svar: Stort stort grattis till er lilla flicka!!! Ja nu längtar vi här hemma efter de första mötet :)! Kram
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :