Går inte att känna sig fin som höggravid

Försökte mig på ett försök att snygga till mig själv för ska iväg på ett homeparty men det är inte det lättaste när man är en stor koloss. För några veckor sedan kunde jag iaf se lite fint gravid ut nu ser jag bara tjockt gravid ut och det ser ju ut som jag ska föda vilken dag som helst. Jag har aldrig förstått mig på gravida kvinnor som inte känt sig fina i slutet av sina graviditeter då jag alltid tyckt att det är vackert men nu förstår jag verkligen. Vad jag än tog på mig kände jag mig bara tjock och klumpig. Visst en klänning med mönster på gör mig ju inte mindre men den blir iaf en glad färgklick till hur jag känner mig.
Det är ingen mening att lägga så mycket mer tankar vid det, tog en bild på mig själv för jag kan tänka mig att man ganska snabbt glömmer hur stor man faktiskt var som gravid.
Nu ska jag iaf åka iväg till min syster och ha en trevlig kväll med henne och hennes vänner.
 
 

Kommentarer :

#1: Anna

Fina <3

Svar: Tack snälla <3
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Sandra - mamma till Lykke

Du är vacker, punkt slut ! :)

Men förstår verkligen hur du känner dig, kände precis likadant.

Svar: Tack =)! Ja jag tycker ju att alal andra är så vackra med sina magar men tror det är svårt att se på sig själv på det sättet.
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Madde

Kan tänka mig att det kommer kännas så där i slutet men du ska veta att vi är många som ser bilderna som i alla fall tycker att du är vacker! Försök tänka på det vackra du har i dig så kanske det känns lite bättre :) Kram

Svar: Tack!!! Ja visst är det så att jag får tänka på varför jag ser ut som jag gör =) och jag älskar ju min mage. Min sambo tycker att jag borde tatuera in två hände rpå magen för så har jag suttit varje ledig stund nu i 20 veckor ;)! Kram
lillapyret.webblogg.se

skriven
#4: Emelie

Du är jättefin! Men förstår din känsla ;)

Svar: Tack snälla du, så svårt att känna igen sig själv nu med alla plus kilon och svullnaden som bara attackerat mig.
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :