4 ordsmening

Igår kom Hilmers första 4 ordsmening. Han satt i soffan på kvällen och sa "mamma gå göra välling". Kan ju säga att jag inte var sen att gå och göra välling :)! 

Som jag skrivit förut så bubblar orden ur munnen nu på honom. Allt fler meningar kommer och finns nog inga ord som han inte säger längre och tecknar gör han allt mer sällan. 

Idag testade jag honom hur han kommer ihåg tecken så jag tecknade grön, röd, blå och lila och han sa dem alla vilket gjorde mig glad för det betyder att det fortfarande sitter där :)! 

Kommentarer :

#1: LindaViola - mamma till två!

Det är så häftigt nu när de pratar allt mer ❤️

Svar: Ja det är verkligen underbart. Jag trodde inte det skulle lossna såhär snabbt för Hilmer som det gjort men nu kan man ju faktiskt fråga saker och få svar ☺️
Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :