Min första morsdag

Fick sovmorgon i morse och under tiden jag låg och sov åkte mina pojkar ner till affären och handlade god frukost. När de kom hem hörde jag att det skramlade och prasslade i köket och det blev nöstan som när man var liten och fyllde år och låg och väntade på att familjen skulle komma och sjunga :).
Till slut kom de in och "väckte" mig och jag fick komma ut till ett uppdukat frukostbord och dessutom stod det paket på bordet <3! 
En byxklänning, presentkort på tårtdecor och god choklad, ja Hilmer hade verkligen gått all in :)! 
När vi ätit och Hilmer sovit så åkte vi ut till landet och hjälpte till att röja där och sedan avslutade vi dagen med att vi bjöd mina föräldrar på middag. 

Kunde inte ha önskat mig mer av min första morsdag. Den var verkligen perfekt!!! 






Kommentera inlägget här :