Många som väntar

I helgen skickade jag ett mms till svärfar. Hans hjärta hade slagit ett dubbelslag för han trodde att pyret kommit. 
När Johan ringde sin vän igår svarade vännen "har du blivit pappa?" När Johan sa nej fick han till svar, jag ringer dig sen då för står i duschen. Hans sambo hade tydligen ropat på honom att han nig behövde svara ifall det kommit en bebis :D!
Det är fler än bara vi som väntar på pyret och jag är ganska säker på att även ni hade undrat om pyret kommit om jag försvann från bloggen någon dag :)! 

Längtar tills det blir dags att ringa nära och kära och berätta att pyret kommit och jag ser även fram emot att få berätta det för er. 

Det verkar dock som att vi får vänta några dagar till och sålänge jag mår som jag gör idag så står jag allt ut med denna längtan :)! 



Kommentarer :

#1: Sandra - mamma till Lykke

Väntar med spänning och japp, varenda gång dina inlägg dröjer lite extra länge tror jag att bebis har kommit. ;)

Svar: Haha ja jag vet ju hur det var när man gick och väntade på Lindas lilla Svea :)! Speciellt när man har passerat datumet för BF :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Anna

Lugn, på onsdag kommer pyret ;) *hoppas hoppas*

Svar: Ja det är du och Johan som tror på det. Vi får se helt enkelt :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Johanna

Haha känner igen det där. Så fort jag ringer någon är standardfrågan: Är det dags nu? Och jag har inte ens haft mitt bf-datum än...

Svar: Haha ja det är väl så och om du mot förmodan skulle gå över så kand i räkna ännu mer med det :D
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :