Hej lilla pyret (39+2)

Idag hade vi gjort bra ifrån oss igen du och jag när vi mätte SF måttet hos vår barnmorska. Vår kurva är inte den vackraste men den är unik!
Barnmorskan sa att hon inte blir klok på dig <3! Hon brukar även  säga att du blir arg när hon är och trycker på magen men jag tror att du bara blir glad och att det är därför du rör dig massor när hon ska känna på dig, leker lite kurragömma helt enkelt =)!
 
Nu går dagarna långsamt för mig för jag längtar så efter dig men jag vet att jag senast om 3 veckor har dig i min famn och den känslan är helt underbar.
 
Idag köpte jag och din pappa lite dekoration till uteplatsen för att göra den fin. Har tänkt att vi ska kunna sitta där ute medans du sover i din vagn så att du får massa frisk och go luft.
 
 
Imorgon fyller din mormor år, hon har gissat på att det även är dagen som du tänkt komma till oss men det tror inte jag, jag har till och med en tid inbokad för pedikyr och massage imorgon. Skulle du vilja komma ut så avbokar jag ju dock den tiden med glädje men känn ingen stress =), du kommer när du är redo även om jag låter otålig så väntar jag så gärna på dig!
 
Massa pussar och kramar från din mamma
 

Kommentera inlägget här :