Handledsskallor

I veckan skulle jag få träffa två små goa bebisar för första gången. Ville ha med mig någon liten sak till dem och började söka på nätet. Man vill ju att det ska vara något speciellt som man kanske inte köper själv eller fått innan. Hittade urgulliga små handledsskallror. Eftersom det var en pojke och en flicka så blev det en rosa och en blå uggla men när jag ändå skulle beställa kunde jag inte låta bli att köpa en grön till pyret också :)! 
De är verkligen jättemjuka och man sätter den runt hand eller fotleden på barnet. Kan tänka mig att det antingen blir fiasko eller succé.



Kommentarer :

#1: Sandra - mamma till Lykke

Supersöta ! :)

Svar: Ja jag tyckte de var lite gulliga och kanske inget som de flesta har heller :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Emelie

Åh vilka fina!! Det är något visst med ugglor 😉

Svar: Ja jag har aldrig förstått riktigt den här ugglehysterin men har ju själv köpt ett bäddset med ugglor så sött tycker jag att det är :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: malin

ååå så söta! vart har du köpt dem?

Svar: Oj va hette det, babyshop eller babyland tror jag. Googla bara handledsskallror så kommer de upp :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :