Fantastisk dag med bra prover

Var på MVC för nya prover idag och blodtrycket var lägre och ingen äggvita i urinen så jag behövde inte lämna andra prover utan vi tar nya på tisdag. Känns väldigt skönt att slippa oroa sig för detta mer. Ska iofs fortfarande åka in vid huvudvärk eller magont men nu känner jag mig lugnare och inte så stressad över det.

När jag varit på MVC åkte jag hem till en vän och umgicks med henne och hennes goa tvillingpojkar. 

Så skönt att ha små aktiviteter om dagarna. Det får tiden att gå fort även om jag nu mer är oerhört trött efter jag varit iväg men det är ju bara att sova och vila för är ju ledig :)! 

Nu blir det en stunds terapi i form av sortering i hobbyvrån. 

Kommentarer :

#1: Pernilla

Härligt!!

Svar: Ja :D!!!!!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Emelie

Härligt att höra!!

Svar: Ja det gjorde hela min dag :)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Johanna

Vad skönt att proverna såg bra ut :) Hoppas det fortsätter så tills den lilla bestämmer sig för att titta ut :)

Svar: Ja nu får vi hoppas att det går åt rätt håll :)! Känns ju så iaf.
lillapyret.webblogg.se

skriven
#4: Laura

Vad skönt att du hade bättre blodtryck den här gången! :) Försök att njuta av den sista tiden nu!

Svar: Ja det var väldigt skönt :)! Att det dessutom inte varit äggvita i urinen på hela veckan känns oerhört bra. Ska försöka njuta så mycket som jag bara kan här hemma ;)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#5: LindaViola - mamma till två!

Åh, vad härligt att det såg bra ut!!

skriven

Kommentera inlägget här :