Somnade till slut!

Efter en stund inatt så lugnade jag ner mig och lyckades somna. Nu på morgonen så mår jag bra igen. Ryggen gör inte ont och ingen ångest. Det är verkligen jobbigt när det håller på såhär och jag förstår att ni som läser måste tänka att jag är lite knäpp.

Igår hände en annan märklig sak. Pyret levde rövare i magen under dagen och på kvällen lyckas den lille buffa/sparka mig neråt så det kändes som foten skulle ta sig ut. Det var väldigt obehagligt. Älskar annars alla buffar men just åt de hållet var knepigt :)!

Idag ska jag och pyret fika med en vän och även leta efter någon smart lösning gör att hänga upp mina verktyg i min lilla smyckesvrå som jag städade igår. Hehe den e ju så liten att jag lär få svårt att ta mig in om 15-20 veckor ;).

Nu är det dags att äta frukost och göra i ordning mig.

Kommentera inlägget här :