En vecka kvar

Idag om en vecka ligger vi nog helt slut i sängen efter Hilmers namngivning. Idag har vi hållet me med förberedelser, vi har beställt 6kg fläskfilé och så va vi på ikea och köpte till 18 champagneglas så att vi fick ihop till de 50 gästerna. Vi köpte även lite ljus som ska dekorera borden.
Nu börjar det kännas som att jag har någorlunda koll på allt även om det kommer bli mycket att göra nu under veckan som kommer. För varje sak som betas av känns det lite lättare. 

Ska bli så underbart att få fira vår lille killes ankomst med våra nära och kära <3!

Vår solstråle innan vi begav oss ut på dagens shoppingäventyr! 

Kommentarer :

#1: Marika

Åh vad söt :)

skriven
#2: Miriam

Skulle skrivit detta för längesen men det kom ngt annat i vägen ;) bara för det va lite kul ;)

Det var när du postat ett inlägg om att nj bakat muffins till namngivningen. Läste det vid ett amningstillfälle på natten och sen drömde jag där efter att eran familj kom hem till oss och hade festen och med er hade ni de där goda muffinsarna ;)

Hoppaa ni får en riktigt fin och minnesvärd namngivningsfest för hilmer! 😊

Svar: Nej men gud va lustigt :D!!! Vem vet på lördag kanske vi stormar er ;)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Maria

Åh, jag är säker på att det blir en fantastisk fest. Jag vet att det kan vara lite pirrigt också. Innan dopet var jag spänd på om allt skulle funka, maten räcka och Elsa vara på humör. Det blev ju en fantastisk dag i efterhand och ett riktigt roligt minne. Jag är säker på att det kommer bli så för er också, men jag är faktiskt glad att vi har vårt bakom oss. Det var roligt den dagen, men riktigt skönt dagen efter för få kände vi att vi kunde pusta ut.

Svar: Jag är så nervös inför allt men tror det ska bli trevligt :)!
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :