Projekt fixa uteplats som höggravid

 
 
Igår påbörjade jag jobbet med att få vår uteplats lite mysigare. Gräsmattan (som är mer mossa än gräs) är fylld med maskrosor och egentligen skulle vi vilja lägga plattor där men då vi behöver bekosta det själva känns det onödigt när vi ändå har planer på att flytta om 1-2 år. Hur som helst så ska jag försöka göra det bästa av det vi har och rensa bort allt ogräs, klippa buskarna och plantera lite fina blommor i krukor. Jag tar lite åt gången för trots allt så är jag ju höggravid men kroppen orkar ganska mycket ännu så då ska man passa på att hålla igång.
Hoppas på attt få bjuda er på en ´fin bild från uteplatsen inom en snar framtid men sålänge kan ni få njuta av den "lilla" hög med maskrosor som jag grävde upp igår, samt en bild från förra året på den del där vi har plattor =).
 
 
 

Kommentarer :

#1: miriam

Bara jag som tycker maskrosor är fina i gräsmattan :P

Svar: Haha, jag tycker de är fina i en vas men inte på gräsmattan =D
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :