Bloggtips

Jag gillar att läsa bloggar och just nu gärna bloggar om graviditet eller bebistiden. Jag följer ett par stycken redan men skulle gärna hitta fler så om du har en blogg eller vet en blogg som jag bör läsa skriv en kommentar med adressen till den :)!
Skriv gärna också en kort beskrivning av bloggen så tänkte jag att jag allt eftersom kan uppdatera en lista här under med bloggar så även ni som läser blir tipsade om fler.
Har gjort en kategori som heter bloggtips nu så att detta inlägg ska bli lätt att hitta :D!
 
Här har vi de bloggar som jag redan följer via bloglovin (vill ni beskriva er blogg så vore det väldigt roligt, skicka en kommentar med beskrivningen så lägger jag till den till er blogglänk)
 
Mina bloggtips:
sandrasodergren.blogg.se
johannaraaf.blogg.se
sockerbitensnyavardag.wordpress.com
2blir3.devote.se
lindaviola.blogg.se
jojohannas.blogg.se
miroli.blogg.se
cormeum.blogg.se
 
Läsarnas bloggtips:
Linda tipsade om henns kompis som bloggar. Emma ska ha barn i juli och efter ett besök på hennes blogg så kommer även den läggas till på min lista på bloglovin :) emmatherezia.blogg.se
 
Blev tipsad om Carolina Gynnings blogg. Hon ska få sitt andra barn vilken dag vilken dag som helst. Jag personligen gillar inte att läsa kändisbloggar dagligen utan kan titta in ibland men kan täänka mig att det finns många andra som uppskattar den =) gynning.net
 
Sara tipsade om 26 åriga Ida som bloggar om bland annatt sin graviditet. För er som vill kolla in hennes blogg finns den här idabjorkman.wordpress.com
 
En läsare som vill vara anonym tipsade om dessa två bloggar där nyblivna mammor skriver om sin vardag:
Candis.se
Hannene.blogg.se
 
Tanja tipsade om hennes och Selmas blogg där man får två gravidbloggar i en =): tanjaselma.blogg.se

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej! Jag vet en jätte bra blogg det är Carolina Gynnings blogg hon väntar sitt andra barn en liten tjej så den tycker jag att du ska läsa du skriver bara Carolina Gynning på Google så kommer hennes blogg upp där ☺lycka till

Svar: Tack så mycket. Ska kolla in den men brukar inte läsa kändisbloggar då jag föredrar mer personliga och vardagliga bloggar. Ska dock givetvis lägga in den som tips nästa gång jag sitter vid datorn!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#2: Anonym

Hej! Carolina gynning har en blogg där hon skriver om sin familj och sitt yrke hon väntar sitt andra barn en flicka. Hoppas att förlossningen går bra för dig :-)

Svar: Tack för tipset!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#3: Anonym

Hej! Carolina gynning har en blogg där hon skriver om sin familj och sitt yrke hon väntar sitt andra barn en flicka. Hoppas att förlossningen går bra för dig :-)

skriven
#4: Anonym

Varsågod :-)

skriven
#5: LindaViola - mamma till två!

Kul att du följer min, jag följer din ordentligt också :).

Jag har en kompis som är gravid, hon skall dock inte ha förrän i juli men hon skriver en del om sin graviditet. Http://emmatherezia.blogg.se heter hennes blogg :)

Svar: Tusen tack för ditt tips :), ska ta å lägga till henne på min bloglovin också. Verkar var en blogg i min smak.
lillapyret.webblogg.se

skriven
#6: Sara

Hej:) jag hittade en tjej som heter Ida på gravidbloggar.se som jag följt lika länge som din! ;) kolla in på idabjorkman.wordpress.com

Svar: Tack så jättemycket =). Har faktiskt följt Ida tidigare men halkat ifrån den bloggen lite. Dock tittar jag in då och då fortfarande för att se hur allt går =)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#7: Ida Bj

Åh va glad jag blir! Tack för länkningen!

Svar: Det var ju tur för mig också att de tipset kom då jag inte varit inne på länge :D! Får ju inte missa ankomsten =)!
lillapyret.webblogg.se

skriven
#8: Anonym

Candis.se

Hannene.blogg.se

Svar: Tack =)
lillapyret.webblogg.se

skriven
#9: Tanja och Selma

du får gärna följa vår blogg=)

Svar: Oj nu ser jag att det står både Tanja och Selma men hade jag rätt när jag skrev att det var Tanja som tipsade :)? självklart la jag till er blogg.
lillapyret.webblogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :