Firar med en risifrutti

Låg i sängen och tittade på tv och kände mig hungrig men orkade inte gå upp och äta för var trött och hade borstat tänderna. Då plötsligt buffar det till i magen ordentligt, flera gånger. Jag låg bara och skrattade, Johan ville känna och det kom allt en buff på hans hand också. Underbara pyret! Tänk vad glad du gjorde oss. Jag läste på om fosterrörelser förut idag och där står det att det kan försvinna i flera dagar fram till v26 och att det är först då som man ska känna rörelser varje dag.
Jag har tur som har en så buffig bebis i magen helt enkelt, för jag har känt varje dag nu sedan 17+2 även om styrkorna på buffarna varierat.

När buffarna lugnat ner sig var jag pigg och fylld av energi så jag studsade upp och nu sitter jag här i sängen och firar med en risifrutti. Jag vet att det är onyttigt men jag fick i mig lite energi till mig och pyret och det är de som betyder något såhär mitt i natten :)!

Kommentarer :

#1: Nicole

Åh vad skönt att det kom en ordentlig! :) och vilken lyx att du känner varje dag så tidigt! Man kan ju oroa ihjäl sig när man känt en dag men sen måste vänta flera dagar på nästa :)

skriven

Kommentera inlägget här :